M-22.49

Idag har jag varit hos mormor & morfar, trevligt var det. 
På vägen hem stannade vi för att handla, men är man med mamma och pappa kan man ju knappt gå 100 meter inne i stan utan att dom ska stanna och prata med någon, suck. Sen åkte vi förbi verkstaden för att kolla till moppen min, men den var inte klar men dom skulle försöka fixa den tills nästa vecka i alla fall.
Imorgon ska jag nog klippa gräset eftersom jag inte gjorde det idag, sen får vi se vad jag hittar på. 
Skulle helt spontant hitta på något med emma när jag kom hem men det var någon annan som kallade. Jaja vi får se till att hitta på något senare. 
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska fortsätta kolla på filmen jag började på igår. Hör av mig imorgon 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback