M-23.14

Har precis tagit hem en film som jag ska se på lite senare om jag orkar. 
Klev upp halv 9 idag för att ta en dusch och sen fixa mig och åka in till stan och till körskolan. När jag slutade runt 12 knallade jag hem till mormor & morfar där jag åt lunch med dom och min morbror. Sen vankades det bilåkning med morbrors T-Ford, fast det var bara dom gamla tanterna som åkte. Sen åt vi glass i solen innan mamma & pappa kom och hämtade mig. På hem vägen åkte vi förbi verkstaden för att kolla till min moped. Den var klar så då åkte jag hem och hämtade hjälm sen ner igen för att hämta hem röda faran! Så nu är den hemma igen. När jag kom hem tvättade jag av den innan jag läste lite i teoriboken. 
Imorgon åker jag till farfar eftersom att han fyller år, sen åker vi direkt från Ludvika till Rättvik och CCW. Blir ingen sen kväll för mig tyvärr, då jag har teorilektion även på onsdag morgon. Lite synd.. 
Nu ska jag gå ner och borsta gaddarna sen kolla på film innan kroppen skriker efter sömn. Hinner nog inte blogga imorgon så det blir nog på onsdag, men Emma är ju duktig på att uppdatera så de blir bra. Allt hade varit så mycket lättare om jag också hade haft en touch-phooone ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback