M-23.40

Har inte hunnit bloggat förns nu, i måndags laggade datorn så att jag inte kunde skriva och igår hade jag fullt upp hela dagen.
Gick upp runt halv 8 igår, sen åkte jag med mamma in till mormor & morfar, myste innan vi drog iväg så att  mormor fick handlade mat medan morfar skjussade ner mig på stan så att jag kunde hämta mina linser. Sen åkte vi hem och åt lite smarrig lunch och spelade lite spel. Runt 2 tiden kom mamma, då hade hon med sig glass som vi kalasade lite på innan vi åkte hem för att hämta pappa innan vi åkte till farfar en sväng. Stannade till halv 10 då jag ville se Allsång på Skansen medan vi åt pizza, riktigt bra dag.
Idag har jag bakat pizzabullar hela dagen och gjorde även lite chokladbollar tills pappa kom hem, fikade, duschade och på kvällskvisten hann vi med lite wii-spel hela familjen, mys.
Som sagt så får vi se om jag tar mig in till stan imorgon och träffar mina tjejer. Men först lite Happy Feet innan läggdags, hör av mig imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback