E -00.09

Hej!
Kom hem för ett tag sen, dagen idag har varit skit bra faktiskt! :)
Imorse hände det väl inte så mycket. Men sen drog ju jag och mamma till synoptik och fixade syntestet. Innan det gick vi på stan så fick med mig lite grejer hem, nödvändiga saker! Dock stängde stan är vi hade varit på synoptik så vi gick bort till falan och fikade på waynes.
På väg hem så åkte vi och handlade lite sen postade vi iväg mitt syntest!

Sen när vi kom till gbo stannade jag kvar där och kollade på film osv! Mys.
Nu ska jag fixa ett inlägg tills imorgon med grejerna jag köpt sen kolla lite bloggar och gå ut och bädda i husvagnen för sover nog kanske där inatt.
Hörs sen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback