E -12.44

Kom hem för kanske 1timme sedan, för sov ju somsagt i gbo inatt. Mys!
Kvällen började med att alla gick till konsum och köpte lite smått och gott sen gick vi bort i skogen och myste framför en eld och lyssnade på musik osv. Sen kom Mickan, saknade människa! ♥
Vi satt iallafall där ute ett bra tag. Sen runt 12 stack vi ut på byn när Mickan åkte hem. Och runt 1 gick vi hem och såg på film,pratade och sen somnade vi.. Runt 3 kanske.
Vaknade halv 7imorse och va vaken till halv 8 och såg på lite film,duschade sen sov vi igen.
Vaknade runt 10 och då kollade vi på film och åt frukost, sen åkte jag hem typ.

Har iallafall har så jäkla roligt, älskar verkligen mina vänner!!!!! Dom betyder så mycket ♥
Nu ska jag ta ut rabarberpajen ur ugnen sen sätta mig ute i solen och kika igenom elloskatalogen!
Skriver sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback