E -14.20

Hej, nu har jag fått nya blogg.se och jag fattar verkligen ingenting... uuh.

Iallafall, Mickan har sovit här i två nätter och har haft skit kul! :) Igår fick vi besök i husvagnen så vi la oss runt halv 5 imorse och gick upp runt halv 1 idag.
Hon har precis åkt hem och jag,mamma och Alice ska gör rulltårtor tills imorgon när vi ska fira midsommar i Sågmyra för vi sätter ihop massa rulltårtor till en jätte lång tårta!

Idag ska vi fira midsommar här uppe i byn, Mickan kommer senare och sover här igen! As najs :)
Och jag har inte bloggat från mobilen för det har inte fungerat att gå in på appen? Men jag ska försöka höra av mig så mycket jag kan idag, vilket kommer inte bli så mycket!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback