E -16.55

Ska strax klä på mig för att senare dra till Gopa! Får se vilken tid jag kommer hem men jag hör nog av mig då.
Det blir nog roligt iallafall :-)
-
Idag har det varit en riktigt chill dag i skolan. Första timmen hade vi film, efter det svenska och då läste vi bara, och på So:n satt vi vid datorerna och chillade. Efter det var det mat sen engelska och då satt vi ute. Sen hade vi No igen och då såg vi klart på filmen (farsan) sen slutade vi! En timme tidigare.
Efter vi hade slutat så åkte jag till min mormor sen åkte jag,mamma och min bror till affären.
Och när jag kom hem åt jag lite jordgubbar och busade med hunden!
-
Nu ska jag väl fixa till mig lite sen sticka iväg! Ha en bra kväll :)

Fick nya shorts av mamma idag! Super sköna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback