E -16.59

Hej!
Har nyss käkat och tagit på mig lite torra och varma kläder! Och lyssnar på musik.
Ska åker ner till gbo om ett tag för att sedan ta bussen till bjurs och kolla på cabarén. Sen kommer jag hem runt halv 10 eller 10. Skriver iallafall när jag är hemma!
-
Idag hade vi brännbollstunering uppe vid Dössberget. Var väl rätt kul, förutom att det var sånt jävla skit väder! Och när vi skulle gå ner till skolan för att äta började det åska och spöregna så vi sprang ner och vart pissblöta. Så vi åt sen gick vi till cafeterian och vi fick veta att vi inte kunde spela mer eftersom vädret va så dåligt. Slutade 12.15 och då följde jag med Mickan hem och käka kladdkaka och drack varm oboy!
Sen kollade vi på tv, somnade dock haha.. Så jävla trött!

Men nu ska jag kolla runt lite sen sticka! Hörs senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback