E -20.19

Hej!
Har precis laddat upp lite bilder på min egna blogg och nu ska jag kika bloggar..  Sen ta en dusch,klippa mig för har så slitet hår... och krypa ner i soffan och äta jordgubbar.
Sen får det bli en tidig kväll för jag tänker dra till skolan imorgon även fast jag inte är 100% frisk. Det är ju ändå den sista ''jobb'' dagen. Sen på kvällen sticker jag till Gopa för lite kalas/fest!
-
Idag har jag svettats som tusan (även fast de varit så varmt så var det inte för vädret).. Har nog haft jätte hög feber. Men drog med mamma,min moster och min kusin till willys för att stor handla ändå. Orkade inte stanna hemma!
Sen när vi kom hem hjälpte jag mamma att plantera lite blommor och sen käkade vi hamburgare!
Jaja.. Jag skriver mer senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback