E -22.08

Hej, mitt internet fungerar inte på min dator... har försökt ett bra tag nu så satt mig vid pappas dator. Vet inte vad som är fel heller....

Iallafall så var sommarskolan faktiskt rätt rolig idag. Men imorgon börjar vi 9.00 och slutar 15.00. Då börjar det ''riktiga'' och vi ska se på film.
Efter skolan åkte jag hem och käka våfflor och efter det åkte jag,mamma och Alice till stan.
Har ridit lite nu på kvällen också och det gick super bra! :)

Ska strax platta håret sen ska jag nog lägga mig i sängen med Alice för hon ska sova här inatt, i min säng. Mysigt! Och kommer inte kunna höra av mig mer idag eftersom min dator krånglar och appen i mobilen inte heller är som den ska, suuuuuck.
Men jag skriver imorgon! Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback