E -22.39

Har nyss duschat och käkat några hårdmackor till kvällsmat.
Ska lägga mig om ett tag för känner mig inge pigg alls har ont i halsen,snorig,trött och lite annat som jag inte vill ta upp här på bloggen.
-
Idag har jag bara legat i soffan och degat,städat hela rummet och kastat massa skit jag inte behöver (smink,hårspray osv..) sen stack jag till gbo där jag kände att jag blev på lite bättre humör! Älskar verkligen sånna människor som får mig på bra humör ♥
Sen kom jag hem runt 21.30 och ja... har inte gjort så mycket annat än att duscha!
Föresten så håller jag på att ladda upp andra videon av sju stycken så vi får se om jag orkar ladda upp alla. Men isåfall kommer dom senare i veckan.
Natti

Arkivbild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback