E -22.43

Idag slutade jag 14.00 och i väntan på att min skolbuss skulle komma (en timme senare) så gick jag med Albin,Marcus och Pelle till bilden för dom hade elevensval.
Vi satt och ritade,pratade och bestämde oss för att dra till MAX och käka. Så jag åkte hem och lämnade väskan sen tog jag,Marcus och Pelle bussen in till stan för Albin kunde inte.
Vi träffade Manlika och sen drog vi till MAX och tjocka oss med lyxshake osv, mumma!

Drog hem runt 8tiden och då stannade jag kvar i gbo med Marcus och Pelle. Sen åkte jag hem klockan 9. Direkt jag kom hem så tog jag en skön dusch!
Nu ska jag lägga mig tänkte jag, för är sjukt trött!
-
Sen imorgon sticker jag och Mickan och kollar på 9ornas bal! Så vi får se när jag kommer hem :)
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback