E -23.13

Hej!
Idag runt klockan 5 stack jag ner till gbo och stannade där tills 21.15 ungefär och då for jag hem och flyttade hästarna till en ny hage.
Efter det kollade vi lite på dom, dom är ju så vackra! ♥
Sen gick jag och mamma hem och åt mackor och drack lite iste ♥♥ Så jävla gott! Och efter det så tog jag en riktigt skön och välbehövd dusch!Och nu sitter jag här.

Ska kolla lite bloggar sen fixa ihop lite tills imorgon. För efter skolan imorgon så åker jag hem någon timme och sen sticker jag iväg med klassen till flymyrskojan eller vad det hette.. Och sover över! Hoppas det blir roligt. Kameran är iallafall på laddning.
Skriver när jag kommit hem från skolan imorgon för hinner inte mer idag. Längtar så mycket efter min renbäddade sköna säng men får stå ut ett tag till! Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback