E -23.50

Hej, kom ut ur duschen för ett tag sen! Och satan va skönt det var. Rakade benen,smörjde in mig osv. Så nu är jag ren och fräsch igen.
Åt nyss lite gröt också så är så mätt så jag snart ska spy haha, usch.

Iallafall så va sommarskolan helt okej, Rätt kul faktiskt.. Men det är inte som att gå i skolan annars. 
Sen efter skolan gick jag och Manlika på stan, mötte Panna och Becci så va med dom och fick med mig lite grejer hem som jag fixar i ett inlägg imorgon under dagen!
Och sen tog jag och Manlika 16.13 bussen till gbo och badade i tansen. Sen åkte jag hem runt 7, bytte om och drog till stallet. Och då red jag och Ida ut på en långtur på varsinn häst och det va super mysigt och roligt :) Kom hem 11 ungefär. Och dagen har varit super bra, verkligen!!
Skriver mer imorgon och då har jag fixar tidinställt också. För nu ska jag måla naglarna sen platta håret.
Nattinatti

Från idag, några bilder är lika!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback