M-19.37

Hejsan! 
Har precis städat mitt rum och innan det var vi hemma hos mormor & morfar på midsommarlunch, och åt massa gott. Spelade lite yatzy och umgicks med släkten! Mysigt
Kvällen igår var grym trots några småsaker, men dom glömde man snabbt bort och återgick till en galen och glad tjej! Började med att jag blev hämtad av Emma, när jag kom hem till henne väntade jag där medan hon åkte och hämtade Manlika. Så småningom vandrade vi upp till Emmas moster, där hennes mamma och pappa också var. Hade det trevligt där innan vi blev körda till bjurs. Gick in med dom innan vi for iväg på egna äventyr som vi var ute på ända in på natten. Jag kom hem vid halv fyra ungefär, tack alla som gjorde gårdagen till en kväll att minnas! ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback