M-19.56

Hej! 
Har precis laddat över lite musik till mobilen och nu laddar jag tills jag ska få njuta av att få se Måns i tv rutan igen, så jävla snygg.
Fick lite sovmorgon till halv 10 innan det var att kliva upp och dra iväg. Åkte med när mamma jobbade, käkade jordgubbar och poppade musik i bilen medans mamma sprang in och ut i butikerna, käkade en mysig lunch och hade de allmänt bra! Sen for de vidare in i stan för ytterligare en undersökning, gick hur bra som helst. Har skickat in alla papper så nu är det bara att skriva in sig på en körskola och vänta på papperen igen, wiie! 
Nu ska jag mysa ner mig framför tvn, hör förmodligen av mig senare.
denna snygging träffade mamma på flygplatsen när hon skulle till Ukraina för någon vecka sen, inte alls avis..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback