M-21.42

Tjenare! 
Hela dagen har i stort sätt bestått av bakning, har bakat chokladbollar, daimkladdkaka och gjort chokladmousse. Dock får inget ätas förns imorgon då en av mammas kompisar kommer hit, hon har nämnligen fyllt år och då skulle dom hitta på något.. Jaja jag hade i alla fall något att göra under dagen även fast den kanske inte började på bästa möjliga vis, blev väckt av dammsugaren. 
Funderar på att dra igång en film lite senare eller bara sitta kvar här vid datan. Imorgon om det inte regnar och inte är för kallt så ska jag klippa gräset tror jag, sen på kvällen kommer mammas kompis, får se om jag drar iväg någonstans då eller om det blir att sitta uppe på rummet.. 
saknar min fina vän otroligt mycket ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback