M-21.52

Har inte bloggat dom senaste dagarna delvis för att jag inte hunnit då jag varit på falukalaset, men även av personliga skäl.
Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Tog sovmorgon till 12 innan jag åkte till valbo för att kolla runt på köpcentret där. När vi var klara tog vi en sväng på IKEA. Sen styrde vi mot Falun igen där vi stannade och åt, mötte Saga & Manlika också.
När jag kom hem så städade jag mitt rum,poppade musik och nu har jag precis kommit ut ur duschen.
Orkar verkligen inte skolan imorgon, vädret gör ju inte saken enklare heller. Känner verkligen att vädret påverkar mig just nu!
Ska snart sätta på några avsnitt av andra avenyn innan jag kryper till kojs. Hör av mig imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback