M-22.05

oj verkligen ingen uppdatering idag! 
Idag har jag åter igen inte gjort så mycket, blev lite tv tittande, en dusch och några sidor lästa i en bok. Sen nu på kvällen kom syrran hit, så jag följde med henne ner till stallet. På vägen till hästarna mötte vi Emma som stod och vänta på skjuss hem. Så stannade och pratade med henne innan de blev en promenad runt vattenledningen medan Sabbe red. Hann prata om många saker jag behövde få ur mig, innan vi åkte ner var humöret på botten, men de piggar verkligen upp att få träffa sin bästa vän även om de bara blev 5-10 minuter och sen få prata ut med sin syster. Så just nu är mitt humör på topp, av lite olika anledningar! 
Så nu ska jag bara njuta av denna stund och hoppas att jag somnar med ett leende på läpparna. 
Ha de braa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback