E -12.37


.... Eller kanske sommar väder? Det är iallafall sjukt fint väder,blå himmel och varmt!
-
Vaknade runt 11 (enligt sommartid) och då gck jag ner och åt frukost,fixade mammas mobil och satt och tog det lite lugnt.
Jag är jätte trött från igår haha. Det var så sjukt roligt måste jag bara säga!
Kom till Västerås 12.00 ungefär och det skulle inte börja förns 13.45 vi så fick gå runt på stan. Så jag,Saga,Mickan,Thea,Linnea och Frida gick och skulle äta.
Blev cecarsallad för våran del, så sjukt gott! Och det var modevisning i gallerian när vi satt och åt så vi kollade lite. Sen gick vi i lite affärer och jag och Saga fick en varsinn liten escadaparfym GRATIS!!!?
Och sen började vi gå till kyrkan.

Vi satt i krykan i 1timme kanske sen fick vi mjölk och macka innan vi gick bort till Aros. Och då kollade vi på teater osv. Sen åt vi tacos och efter det började discot.
Dansade och skrek så jag fick ont i fötterna och halsen haha. Vi blev fotade också! :)
-
Ni får mer bilder ikväll för nu ska jag njuta av sommarvädret och sen äta våfflor eftersom det är våffeldagen idag haha.
Men iallafall, DET VA DEN ROLIGASTE DAGEN/KVÄLLEN/NATTEN PÅ LÄNGE! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback