E -15.23


Har nyss kladdat på lite smink och plattat igenom håret lite fort. Hade världens skruvlockar efter jag duschade.. inte så fint, iallafall mina lockar.
-
Drog ju föresten ut på en liten joggingtur och det var hur skönt som helst! När jag kom hem duschade jag och drack lite vatten osv.
Nu ska jag försöka få något i magen.. vilket jag tror inte kommer gå så bra. För har har inte ätit ''riktigt'' sen i förrgår. Åt några gurkskivor igår och slängde maten för mådde illa av att äta.
Vet inte riktigt varför men jag brukar ju ha mina ''perioder'' då jag inte kan äta som vanligt.
-
Föresten hinner jag nog inte blogga mer innan jag sticker.. men ni får ha en bra kväll!
Jag bloggar när jag kommit hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback