E -15.45

Hejsan bloggisar!
Har precis käkat lite tacos från igår men va inte direkt hungrig. Har pratat lite under morgonen om en grej så det är väl därför. Jävla piss. Vill inte ens tänka tanken.
-
Idag har jag myst med hästen,tvättat honom och varit i stallet. Så mysigt ♥
Nu ska jag iallafall försöka blir lite gladare,skruva upp musik,städa rummet för det är så jäkla mycket kläder och skit på golvet. Sen ta en dusch och vänta tills 6 någongång då jag får lite besök, toppen!
Blir nog rätt dålig bloggning idag, kanske hör av mig snart eller så får ni vänta tills inatt om jag och Mickan orkar skriva något då. För hon ska nämligen sova kvar här inatt!

Från idag när jag solade vid stallet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback