E -18.42

Har nyss käkat lite korv med bröd och räksallad, såå gott! Haha
Och nu har jag precis dragit på mig min onepiece och bara njuter av livet. Ska gå ner till soffan om ungefär 20min och kolla på Leksand - Djurgården som spelar ikväll. Kom igen nu Leksand! LTJD ♥
-
Idag slutade vi 14.00 istället för 16.00 och det var underbart kan jag säga haha. Och då tog jag & Mickan bussen till gbo och köpte munkar och sen stack vi till fg i stormen ( det har snöat och varit storm ute idag, usch va kallt det har varit ) och chillade lite tills 17.00.
Och då åkte jag hem, sen har jag inte hunnit så mycket.
Men nu ska jag fixa in dagens outfit bilderna tänkte jag, skriver mer senare!
Mobilbilder..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback