E -19.06


Kom precis hem efter att ha varit ute med hunden. Vi gick till min morfar och lånade hans tangentbord för mitt tangentbord + datamus har verkligen dött,fungerar inte alls. Så ska få låna det tills imorgon för då ska pappa fixa nytt till mig.
-
Idag när jag hade ätit upp gick jag och mamma upp till stallet och borstade min prins, tog ut honom på en liten ridtur. Jag älskar honom så jäkla mycket, min vackra häst! ♥
Sen hem och dricka lite te och fika lite haha.. tjockt.
Nu ska jag plocka undan sängar och lite grejer på mitt golv,bädda rent och sen gå och lägga ansiktsmask,träna lite och sen ta en dusch!
Och fysatan vilken skolångest jag har.



Bilder från google, men det var iallafall sånna vi köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback