E -19.25

Nyss käkat lite tacos och det var så sjukt gott och det blev ännu godare av att jag va så pass hungrig som jag var.. hela magen sved typ haha.

Efter skolan åkte jag,Mickan och några fler till stan och följde med Mickan när hon köpte skor (mamma ringde också och sa att hon hade köpt nya skor åt mig, weeeeiiii! 2st till och med! :D ).
Sen åkte jag upp till ica maxi och köpte godis eftersom de är så billigt och tänkte att jag kunde köpa tills imorgon på bussen.. för Mickan hade också varit där.
Köpte 722gram för 21kr? Hur billigt är inte det då? Och en vattenflaska. Sen knallade jag bort till busshållsplatsen och väntade på bussen.
Sen har jag inte hunnit så mycket mer sen jag kom hem. Ska iallafall ladda in bilder på min egna blogg,duscha och fixa lite inför imorgon! Hör av mig senare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback