E -19.54

Börjar få slut på bloggidéer just nu.. har liksom ingen aning om vad jag ska blogga om för att det ska vara intressant och för att jag ska tycka det är kul. Hmm..
-
Sitter och käkar lite just nu. Innan det tog jag en lång varm dusch, frös som tusan! Och det var nog för jag hade sån chock som mamma och Ida säger.
Det var nämligen såhär att jag och Ida red ut, jag på Hervar och hon på Falki. Dom var hur pigga och snälla som helst! Och Hervar är ju unghäst så han fattar inte riktigt och han gick in i en snödriva typ. Och då skulle jag få ut honom på vägen igen och han hoppade och bockade så jag flög 3meter upp i luften sen rakt ner i stenhård och isig backe och slog i rumpan och armen.. inte så skönt. Men vi hoppade upp igen och red hem och det var iallafall bra tycker jag.
Har ganska ont just nu men det får man ju räkna med.
-
Ska kolla bloggar nu och äta. Skriver kanske senare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback