E -20.37

Hej!
Drog ju somsagt till stan efter skolan och mötte upp mamma och bror. Gick runt lite men hittade inget mer än några nödvändiga saker. Va nere på stan i 15min sen tröttnade vi och åkte och handlade istället.
Imorgon efter skolan åker jag till stan och träffar mamma och letar bh eftersom jag är i stort behov av en ny och orkade inte idag.
Sen ska jag hem och rida!
-
Nu har jag precis gjort massa övningar som va sjukt jobbiga så sitter här svettig och glad nu haha. Mys... Och innan det va jag ut och sprang en vända! Sjukt skönt.
Men nu ska jag springa ner och ta en skön och behövlig dusch efter dagens träning. 
Tränade ju i skolan också ett '' biggest loser pass '' som det hette. Robban från biggest loser var och tränade oss idag. Sjukt kul!

En bild jag tog idag! Jag är så imponerad av hur han kunnat gå ner så mycket i vikt.
Kan han, kan tamefan jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback