E -20.52

Hejsan alla vänner och ovänner (?)
Har nyss duschat,rakat benen och gjort hårinpackning. Känner mig genast piggare efter det. Så otroligt skönt att åka till skolan imorgon efter att ha legat död i soffan dom senaste dagarna!
-
Just nu sitter jag och lyssnar på lite härlig musik,smsar med Mickan och väntar på att klockan ska bli 22.00 för då ska jag gå ner och kolla på BB.
Sen efter det blir det sängen direkt så att jag ska somna i skaplig tid eftersom jag ska till skolan imorgon. Sen får vi se om jag följer med Mickan hem och hämtar lite slalomgrejer för vi har frilufsdag på torsdag. Sen följer hon nog med mig hem och sover här. Och får se om vi ska iväg på konfa också.
Men vi hör väl av oss imorgon. Godnatt ♥
Föresten så har Mickan inget internet så hon kan inte blogga idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback