E -21.14

Hejhej!
Sitter och smsar,poppar musik och fixar lite bilder just nu. Har precis lagt in bilder på min blogg så kika in där och kolla om ni har lust.
-
Idag har det varit en riktigt bra dag faktiskt. Vaknade 08.00,åt lite,drog på mig kläder och knallade upp till stallet sen när hovslagarn hade åkt hem lunchade jag hästarna och gick hem,bytte om och väntade på att min mormor skulle komma och då åkte vi till min kusin,hämtade upp henne och åkte vidare till Lager 157.
Blev där i 2timmar. Shoppade lite och fikade, riktigt mysigt.
När jag kom hem la jag mig i soffan,kollade på film sen drog jag på mig kläder och tog med hunden på en power walk på 3km, och jag gick på 15minuter. Stolt över mig själv haha ;-)
Sen hem och göra tacos äta och sen upp till stallet och ge dom mat och hem igen haha. 
Visar bilder på mina 2 små köp snart!




Bilder från ikväll.. mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback