E -22.20

Sitter här nyduschad och lyssnar på sjukt härlig musik!
Ska bara kolla några bloggar och sen gå ner och borsta tänderna innan jag kryper ner i sängen. Struntar i att platta håret idag också, är för trött.
-
Idag efter skolan drog jag och Mickan in till Manlika och va med hon och Saga. Sen drog vi hem till Mickan efter någon timme. Stannade där till 19.45 ungefär sen gick jag ner till affären och åkte sedan med pappa hem och kastade mig i soffan.
-
Imorgon efter skolan åker jag in till stan och går runt med mamma och bror! Blir bra det, för känner att jag behöver lite nytt. T.ex en ny ögonbrynspenna,ny bh,tröja. Men vi får väl se haha.
Skriver så fort jag kommer hem imorgon ♥ Natti ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback