E -22.42

Har precis satt mig vid datorn,igen.. Efter att ha setat nerre och pratat med mamma och druckit lite te. Och det var något nytt te vi köpt, sjuuukt gott!
Och nu ska jag platta håret och sen sticka ner och borsta gaddarna innan jag slänger mig i sängen. 
Är helt slut efter idag faktiskt, först styrketräning i skolan, varit i stallet och pysslat lite, ridit två hästar och sen har jag varit ute och springit lite.
-
Men jag hör väl av mig imorgon, får se när jag kommer hem men det visar sig väl! Har iallafall fixat 2st tidinställda imorgon så ni har något att kika på.
Godnatt!


Haha söta bilder från fg idag.. Mickan åt biff nudlar och jag kyckling. Och vi tyckte det var lite kul med djuren på kryddpåsarna haha... nolife.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback