E -22.55


Sitter nyduschad och tar det lugnt!
Ska vänta tills håret torkar sen ska jag platta det lite fort innan jag kryper ner i sängen.

Är grymt imponerad av dom på BL, så sjukt duktiga! Kände knappt igen dom.
Iallafall så ska jag snart krypa ner och lägga mig.. Är så sjukt trött alltså.. Fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden ? Menmen.. Fredag imorgon iallafall!
Och om ni ville veta så har jag kikat ut en moppe som är helt okej, inte världens snyggaste men den verkar fungera bra iallafall. Så tror jag bestämt mig nu!
-
Föresten så åker jag hem direkt efter skolan imorgon så får se när jag kan höra av mig.
Godnatt ♥

Detta blev dagens outfit!
Kofta / Ginatricot, Linne / vet inte, Shorts / HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback