E -23.14

Nu ska jag platta håret lite fort,borsta tänderna och sen slänga mig i min nybäddade sköna säng och sova! Är fortfarande helt slut sen igår.. men har ju inte sovit så mycket heller.
-
Drog upp till stallet idag och red först Hervar i volten och sen ut i skogen en liten sväng. Sen red jag ett jätte jobbigt dressyr pass på Falki i volten och sen red jag ut för att skritta av honom.
Och sen gick jag hem när vi hade fixat med Alda och Vicky. När jag kom hem gjorde jag lite övningar,duschade och städade rummet!
Men iallafall... jag går till 4 imorgon och får se om jag och Mickan kanske hittar på något då. Kanske ska ta vårat premiärdopp ? Haha. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback