M-21.06

Tje!
Ganska skön start på dagen att ta en dusch det första man gör. Så sen var jag ganska pigg och glad!
Skolan gick faktiskt fortare än vad jag trodde, sköönt. När jag kom hem pratade jag lite med brorsan innan jag la mig i soffan och kollade på lite tv. Åt våfflor från igår, mums mums. Sen bråkade jag med brorsan och sprang runt i halva huset, haha måste se ganska kul ut när en 19 åring & en snart 15 åring springer runt och asgarvar över ingenting! Alla är inte normala..
-
Känns hur som helst sjukt skönt att det är onsdag imon! Kort och ganska chill skoldag & hälften av veckan kvar till HELG.
Har precis kollat på BB och nu ska jag gå och va dryg med Krille. Hör imon om jag överlever...

"När jag tittar ner i havet är det ditt ansikte jag ser"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback