M-12.42

Godmorgon..
Vaknade runt 11 imorse sen gick jag ner och åt lite godis medan jag prata med pappa. Nu sitter jag här och väntar på att min mamma, syster & hennes pojkvän ska komma hit och sen ska vi äta. Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag men de visar sig nog. Måste ta tag i en soläxa som ska lämnas in på måndag, orkar verkligen inte!
-
Igår åkte jag i alla fall direkt in till stan och hem till min syster, satt där i 1 timme och väntade medan hon var på möte. Sen åkte vi ner på stan och sen till Ica Maxi och köpte lite presenter till pappa.
Kom hem hit och åt lite och slappade sen kom Saga & Linnea hit och vi gick ut på en liten vandring. Sen drog vi hem till Saga och satt där och prata och hade de mysigt. Kom hem halv 1 inatt så jag gick raka vägen ner i sängen.
Hör av mig senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback