M-23.15

ganska seg skoldag idag måste jag säga. Var grymt trött och sur i mitten av dagen, tror jag håller på att bli sjuk..
Efter skolan så åkte jag i alla fall in till stan och var med Saga & Linnea, åkte hem vid halv 6 ungefär. När jag kom hem så gjorde jag och pappa lite mat innan vi åt och grannen kom över. Så istället för att lyssna på deras babbel myste jag ner mig i sängen och kollade på lite BB.
-
Imorgon vid 12-13? så ska jag åka hem till min syster eftersom hon fyller år idag, och kommer förmodligen stanna där nästan hela dagen så ingen bloggning förns på kvällen för min del. Igår var jag för övrigt inte in på datan alls, hör och häpna..
Nu ska jag i alla fall gå ner och hämta vatten innan jag kryper ner i sängen och kollar på en film, sov gott kära ni!


Grattis älskade syster! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback