E -00.48

Dålig bloggning idag med!
Men jag har varit ute precis hela dagen. Först var jag ut i skogen med min mormor och efter det drog jag på mig arbetsbyxor och sen stack jag till stallet och borstade hästarna.
Och när dom var borstade började vi måla våran lösdrift och jag målade 4stora väggar helt själv! Drygt som satan. Kommer nog få träningsvärk imorgon haha.
Varit ute 12.00-23.50 ungefär! Snacka om duktigt haha.

Har iallafall nyss duschat men luktar fortfarande rödfärg för det har kommit rätt mycket på mig idag haha. Har även vikt lite tvätt och satt igång en tvättmaskin.
Nu ska jag vänta på att mamma ska komma hem!!!! Hon har varit i Grekland i en vecka.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback