E -00.52

Har precis duschat och nu väntar jag på att håret ska torka så jag kan platta det. För ska göra korkskruvar imorgonbitti och då vill jag ha plattat också!
Ska gå upp runt halv 9 tror jag, ifall jag ska hinna med allt.
-
Kvällen blev inte riktigt som planerad! För runt 10tiden stack jag ner till gbo och träffade Mickan,Saga och Johan och åkte hem lite efter halv 12.
Det var iallafall roligt att få komma iväg lite! :)

Nu ska jag kolla några bloggar och sen lägga mig i sängen för att läsa igenom lite papper.
Men jag skriver någongång imorgon för ska till kyrkan runt 10.00 och kommer hem 14.00 eller något och då kommer släkten hit och äter mat och fikar. Vet inte riktigt hur länge alla stannar men jag skriver då!
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback