E -16.32

Hej! Skolan idag var rätt seg men det är väl för att det är så sjukt trist väder... Regn,regn,regn och lite mer regn på det! Wehooooo.
Men känns som det gick hyffsat bra på provet iallafall.
-
Nu ska jag väl lägga mig i soffan och mysa lite sen ska jag ta in hästarna i stallet så dom får torka lite. Och sen får vi se om det blir nå ridning.
Efter det ska vi käka tacos och mysa hela kvällen, låter bra tycker jag! ♥
Talk to you later. Eller när jag har något bättre att skriva om haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Visst är det så att du fyller år snart? Kan inte du lägga upp en önskelista?

Jag fyller också år snart och skulle gärna bilja ha lite tips!

2012-05-11 @ 17:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback