E -22.12

Hej! Dålig bloggning idag men aja... Mamma har köpt ett skit snyggt linne till mig från lager som jag velat ha ett tag nu! Tack snälla mamma ♥
Va in till moppe skolan och hämtade böcker idag också sen hem och vila igen.. Man blir så jäkla slut av att vara ute när man är sjuk.
Iallafall så har jag tid på sjukhuset imorgon sen får vi se om jag sticker till skolan sen eller inte, vet inte om jag hinner tillbaka. Sen ska jag iallafall till moppe skolan klockan 16.00.
-
Nu ska jag gå och ta en dusch sen ta det lite lugnt, kanske äta något. 
Men hör av mig senare!



Det är kolsvart egentligen, men fick lov att ljusa upp bilderna för att det skulle synas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback