E -22.48

Har precis duschat och druckit lite te.
Gud så skönt och gott det var! Frös verkligen hur mycket som helst!
Drog ut och red runt 21.30 och sen gick jag hem när vi hade varit i stallet.
Nu sitter jag och dunkar musik och väntar på att snacka i skype, blir toppen det haha ;-)
Sen ska jag försöka lägga mig ganska tidigt för har matteprov imorgon så måste vara utvilad om jag ska kunna klara det..... Usch!
-
Sen efter skolan tar jag nog bussen in till stan och träffar pappa för att fixa en grej. Sen går jag runt där till halv 5 ungefär och då åker jag och köper en grej med morfar till mig i födelsedagspresent!
Jaja jag skriver iallafall när jag har tid imorgon! Godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback