E -22.55

Har precis laddat in massa bilder från konfirmationen på fb. Och nu ska jag bädda rent i sängen, mitt nya täcke och kudde ska invigas inatt!
Sen ska jag platta håret och sova. Är trött som en jag vet inte vad... och är inte pepp för skolan alls! Har inte haft sovmorgon på hela helgen och det har kännts som sommarlov.
Men jag får väl köra hårt nu dom sista veckorna!

Idag har jag varit ute och byggt hästhage och solat massor när jag kom hem från kyrkan! Så har fått en bränna nu, weehoo! Haha
Älskar verkligen vädret!
-
Imorgon får vi se vad jag hittar på men det visar sig väl. Jag skriver när jag har tid iallafall!
Och fixar ett tidinställt med konfapresenterna osv.
Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback