E -23.09

Mickan jag fick tårar när jag läste inlägget du skrev!
Jag är så tacksam över att jag har dig vännen. Och att det fortfarande är vi! I 14 år, vem har varit vän med en annan än i fler år man själv levt? 
Älskade, älskade, älskade Michaela du kommer alltid vara min bästavän! Jag älskar dig obeskrivligt mycket. Och du är som en syster för mig!

-

Nu har jag bäddat rent i sängen så kommer nog sova skönt inatt! Duschade för ett tag sen också, så jävla skönt. Älskar känslan när man är nyduschad,har ny rakade ben och en ny bäddad säng!
Imorgon åker vi ju somsagt till Falun för någon konfa sak och vet inte riktigt när jag kommer hem men jag ska blogga så fort jag kan!

Föresten har vi en väldigt chill dag. Först ska vi åka till Falun och göra något. Sen när vi kommer tillbaka till skolan ska vi äta och sen har vi sexualkunskap och då ska det komma bögar eller var det va som ska prata.
Men nu ska jag platta håret sen sova. Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback