E -23.24

Har precis målat naglarna lite fort.. Blev inte så snyggt men aja.
Runt 8tiden tog jag på mig gympaskorna och tog ett par gåstavar sen var jag ute och gick i ungefär 30min, Sen när jag kom hem gjorde jag styrka i ca 25min. Super skönt!
Dock är jag ju fortfarnade lite förkyld så kunde inte köra riktigt hårt men det va jätte skönt efter ett par veckors?! vila haha... Men det känns bra att vara på gång igen.
När jag kom hem tog jag en dusch och satte på mig onepiecen så sitter och bara myser nu.

Funderar på att lägga mig snart för är så jäkla trött. Hostar nästan hela tiden också, sjukt drygt.
Men imorgon ska jag iallafall ut med hästarna och sen när jag grejat med dom sticker jag ner till gbo och blir där ett tag på kvällen! Blir super ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback