E -23.26

Idag har det hänt massa saker, och det har varit en rolig dag!
Efter skolan drog jag och Mickan till stan där vi träffade Saga. Och vi gick och fick våra konfirmations tshirtar och sen tog vi det lite lugnt på stan, köpte lite glass och sen gick vi till folkets hus.
Träffade andra konfirmander och släppte iväg ballonger, åt korv och kollade på några stationer haha. Och när det var film så gick jag,Mickan och Saga iväg till stan och köpte choklad och satte oss på åhlenstaket och tog det lite lugnt medans vi väntade på bussen. För vi hade sett filmen på vårat konfa läger.

När vi kom hem till Saga så åt vi flingor och sen stack vi ner till tansen och badade! Det va skit kul haha. Och efter det åkte jag och Mickan hem till henne och Saga hem till sig.
Sen åkte jag hem runt 10 och då duschade jag.
-
Nu ska jag platta håret och sen sova för är så himla trött, usch.
Godnatt. Fixar tidinställt inlägg på presenterna jag fick av Mickan och bilder på tröjorna vi fick tills imorgon.


Dagen i bilder...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback