E -23.49

Dagen idag har varit super bra, eller nästan iallafall!
Drog från skolan tidigare för att hinna till konfan så jag och Mickan gick ner till kyrkan när vi kom fram till gbo och träffade dom andra och vi övade tills helgen från 14.00-ca 18.00.
Efter det blev vi bjudna på pizzerian så vi käkade där sen gick vi till fg ett tag.
Mickan och Saga drog hem runt 8tiden och jag,Becci,Manlika,Pelle och Markus åkte moppe ner till tansen och badade med Lutte och Patrik. Det var sjukt varmt i vattnet idag!!!!!

Sen när vi hade badat så drog vi hem. Eller ja vi var ute en stund först sen 22.15 åkte vi hem.
Då hade jag längtat efter en varm dusch länge för jag hade blöta och kalla kläder på mig men det fanns inget varm vatten så duschade i iskallt vatten.
Nu ska jag kolla bloggar sen sova för är såååå trött! Skriver när jag kommit hem imorgon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback