M-21.48

Hejsan!
Har haft så himla svårt att komma igång med bloggandet igen sen jag kom hem från Egypten..
Idag var ju som sagt Emma sjuk idag så jag fick klara mig själv, men de gick rätt bra, slutade ju ändå 2 idag. Plus att jag slapp träslöjden eftersom att jag gjorde klart min onepice i syslöjden idag! Är riktigt nöjd & glad som tusan, känns som att jag kommer bo i den framöver, hehe..
Efter skolan drog jag i alla fall hem, kollade lite på tv innan jag tog en dusch innan jag prov myste ner mig i min älskade op! Ska snart sätta på några avsnitt av andra avenyn innan jag dejtar kudden.
Hoppas på att min favvotjej kommer till skolan imon! Hör av mig imorgon någon gång, Godnatt!


Onepice häng med Maria ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback