M-17.38

Herregud! Vart har dagarna av denna långhelg tagit vägen?
Har haft fullt upp så gott som varje dag och inte haft så mycket tid att sitta vid datorn.
I onsdag så åkte jag in till stan med saga, träffade lite folk sen kom Linnea och vi gick från stan till norslund och lite senare till donken. Tog bussen hem vid nio och sen sov jag hos sogin.
På torsdagen åkte jag till farfar och sen på kvällen kom båda mina systrar då en av dom sov kvar.
I Fredags åkte vi 3 systrar till borlänge där jag handlde lite grejer som kommer upp i ett senare inlägg..
Lördags fick vi besök sen på kvällen gick jag, Manlika & Saga till pizzerian och sen till skolan där Johan kom.
Och slutligen, idag åkte jag med mamma och pappa till kupolen för att hitta en konfrimationsklänning. Sagt och gjort, så nu är det problemet ur vägen i alla fall!
Nu tänkte jag fixa ett inlägg om mina köp sen städa mitt rum och kanske hitta på något med några kompisar. Hör av mig senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback