M-19.31

Hejsan!
Har varit en lite jobbig vecka så det är därför jag inte bloggat över huvudtaget.. berättar mer senare, om jag orkar.
-
Precis som Emma skrev tidigare så tror jag också att det gick ganska bra på provet, kom ihåg de mesta faktiskt! Jag vet inte varför men lyckas alltid pricka in mina små "dippar" på fredagar, även fast jag älskar fredagar då man vet att de blir helg.
Skolan gick väl ganska fort ändå, och efter skolan åkte jag hem & fikade med mamma och pappa. Myst runt i min onepice, lagat mat & kollat skolavslutnings/konfrimations klänning har jag också hunnit med. Jag och Emma skulle förhoppningsvis in till stan någon gång nästa vecka så då blir det att kolla på klänningen och kanske får den även följa med hem!
Nu ska jag kolla på lite BB och ta det lite lugnt, hör nog av mig senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback