M-21.50

Hejsan!
Har för ungefär en halvtimme sedan kommit hem från fg, där jag var med manlika + lite annat folk som också var där..
Efter skolan idag så åkte jag hem och drog på mig onepices, gjorde lite skolarbeten och myste ner med mitt täcke i soffan i väntan på manlika, frös som en jag vet inte vad. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk, ont i halsen i morse hade jag också..
När manlika kom käkade vi en macka innan vi gick ner till fg där vi grillade åt några, käkade kladdkaka vi bakade igår, kollade på tv och masserade varandra, haha.
Imorgon åker jag & emma till stan och kikar runt där och sen stannar vi nog kvar på crusingen, blir nog bra! 
Nu ska jag snart krypa ner under täcket för lite andra avenyn innan kudden vill ha en dejt. Godnatt


tittut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback